Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#8 Jocke, absolut jag förstår så väl vad du är inne på, men vad göra åt dem som av girighet tar bort de ekonomiska stödet för den största delen av jordens befolkning och jag menar på, att angrip roten till det onda och uppmana folk att inte rösta på politiska partier som går kapitalets ärenden. Nu hör jag det igen, "utan kapitalets ägare så skulle vårt samhälle bryta samman" det märkliga är ändå, med kapitalägarnas hjälp så är vårt samhälle på väg att bryta ihop iaf, tack vare en kostnadsspiral som ingen vill hejda, kanske vill, men vet inte hur man ska bära sig åt. Det är enkelt, rösta inte på några politiska partier för att markera att nu får makthavarna skärpa sig och ta del av folkets åsikter, som de med största sannolikhet skulle tvingas att göra! Vi ska ha det klart för oss att när storfinansen även har den politiska makten är den absolut den sämsta sitsen för den breda massan! Det här har diskuterats mången gång i vänsterkretsar, så det här borde inte vara något nytt för dig Jocke.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?