Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#9 Ja, jag ses nog som en bakåtsträvare, men jag menar att vi borde ha ett mönster i det här samhället som människor tror på. Respekt för det mänskliga värdet. En manual som alla tror på. Då skulle skolan lyckas bättre kanske, om man vet vad man håller på med och inte hela tiden bara babblar runt runt. Jag tycker visst en kvinna kan utföra olika yrken, om det känns nödvändigt för henne, men men det ska inte bli en trend att tillhöra olika grupper för kvinnor, som det blivit nu, då det är på modet för unga tjejer att ha sex med varandra, bara som en kul grej tex.Föräldrar har ingen makt och barnen väljer själva vad de vill ställa upp på, men kräver desto mer. Många barn i Sverige, har ingen respekt för sina föräldrar , som inte vet hur man skapar respekt. I Sverige vill man inte ha något att tro på, man klagar i stället. Alla tror på olika saker och inget blir gjort. Kvinnan har ingen roll. Världens ekonomi har gått i konkurs pga. att allt är möjligt, tror man. Köp, köp och köp! Skit i andra värden!Huvudsaken att det finns köpcentra, större och större. Tycker man kunde göra om alla köpcentra till bostäder för folk hyresrätteroch dra in på inflyttningen till storstäderna. Här finns nog folk ändå. Stasa på Norrland i stället och andra landskap och orter.Då har man jobb för lång tid framåt. Ge tillbaka respekten för de äldre och vårda ungdomen , som ska ta över. Alla problem har färgat ungdomen och gjort dem deprimerade för den äldre generationen inte vet vad de vill.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?