Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Kvinnans profil i Sverige har gått över styr tycker jag. De mänskliga aspekterna finns inte med längre. Det är bara jag,jag, jag hela tiden...som att det gäller att synas och höras hela tiden, som barn som vill ha uppmärksamhet. Man kan inte översätta den bilden av unga tjejer eller kvinnor. Det finns ingen nyckel till hur en kvinna ska vara. Men det finns en outtalad. Var så säkra. Lika mycket som det finns en nyckel till hur män ska vara. Jag gillar fina män, snälla, som vårdar sig själva och respekterar kvinnan och livet och människorna däri. Om allt ska vara så krasst, om sexuella spänningen försvinner mellan könen, om kvinnan tycker att hon lika gärna kan använda sexleksaker, då finns det ingen tjusning mellan könen längre, ingen spänning, bara tävling och kvinnan lär aldrig känna sin kropp.Här säger man att äktenskapet är för alltid, man skiljer sig inte. Då kan det hända att man lär känna varandra också, under de åren då de flesta i andra världsdelar skiljer sig. Indien är magiskt. Härom dagen sa en indisk man till mig helt spontant" vad vacker du är!" Tack sa jag och tog det som en komplimang, vilket det var och väl menat. Någrayngre tjejer här, snäste så fort de såg en karl. har man humor kan man lösa många problem här i livet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?