Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag ser ingen anledning att vidare kommentera vad du skriver då jag helt och fullt delar din syn på saken :bortsett från att jag fortfarande vid dryga femti fortfarande ser kärleken som den största drivkraften i tillvaron. Vad beträffar mina pojkar så är jag av den åsikten att man absolut bör påtala och tydliggöra såväl likheter som skillnader mellan man och kvinna, vilket jag gör i min uppfostran. Sen kan man ju diskutera vad en riktigt "man" är....Jag tror inte det har med den här saken att göra. Det är väl en subjektiv bedömning.Jag är innerligt trött och irriterad på det här jävla tramset de här "falangerna" pysslar med. Troligen samma falanger som ivrigt tjatat fram det idiotiska uttrycket "hen"......vilket jag kommer att framhärda i att aldrig använda i mitt skrivande, eller i mitt arbete som pedagog! Jävla queerpolitiskt som det så väl formulerads i DNtrams alltihop. Pojkar är pojkar och flickor är flickor och först när vi slutat sväva omkring i det blå, så kan vi nå varandra på allvar. Osäkerheten skapar bara större klyftor och svårare konflikter mellan könen. En man som görs osäker på sin könsroll under uppväxten är en större riskfaktor när det gäller att begå eventuella övergrepp i sin vuxna relation, än en man som fått en klar bild av verkligheten. Det är jag alldeles övertygad om, och det borde de här könsutjämnande flummarna tänka på! Men jag är övertygad om att deras röster kommer att tystna i takt med att det senare problemet växer iställer för tvärtom.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?