Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tackaf för denna kommentar och jag tror nog vi är på samma linje ändå..... Denna artikel skall ju självklart tas med en portion allvar mellan raderna. Jag tycker att vi har hamnat nånstans där det finns en övertro på terapier och behandlingar till höger och vänster. Folk kastar sig desperat över allt som skall hela och göra oss till bättre människor, älskare, vänner och fan vet allt. Och då kommer såklart entreprenörerna och affärsmännen, vilka glatt tjänar pengar på allt som är lukrativt. Det kan alldeles säkert vara bra. Det finns många fina människor som vill hjälpa i vår värld utan att tänka på förtjänsten, och många människor har tveklöst blivit hjälpta, men man kan inte hela tiden lämna sin hälsa i händerna på andra. Ibland måste man faktiskt orka ta i sin situation..alldeles själv. Försök själv innan du ber om hjälp brukar jag säga till mina grabbar och det kan nog gälla för oss vuxna också!! Och så fort nån vill ha betalt för att rädda din tillvaro, så tänk dig för många gånger innan du betalar : Och jodå...Jag tror visst den gamle skojaren Sigmund Freud har massor med saker och ting att göra, än idag, tyvärr

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?