Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ja du Leif #14 "Hurdan är man om man inte har en tanke på att rätta till andra män eller inte bryr sig om hur de ser ut, men har desto mer intresse för det motsatta könet? Ja det är ju en fråga :- svår att besvara, men jag kan ju spåna lite med tanke på det du redan avslöjat om din person som du visserligen kan ha fantiserat fram som en direkt motsatt bild av dej själv - kanske en dröm, eller så är det sant och tillsammans med det du nu säjer så så framstår bilden av en traditionell karlakarl i J Guillous anda. Inte heller jag brukar ha några synpunkter på kvinnors eller mäns utseende, men viss inverkar oerhört tilldragande på mej och mina primitiva drifter medan andra kan vara goda vänner oavsett "look". Ja vilket själsligt tillstånd kan en människa befinna sej som skriver dylika artiklar - det finns ju ett par liknande skriverier författade av kvinnor som jag för övrigt bemött lika dant. Huruvida det kan ha med vederbörandes omgivning att göra håller jag inte för otroligt - antingen uttrycker vederbörande en del vanor som blivit vanligt i hans umgängeskrets och vill se reaktionen från andra ute i samhället då han själv uppfattar det han sysslar med som aningen omanligt extremt - eller så är han övertygad om att detta är det enda rätta och borde spridas till resten av mänskligheten - folk är ju som folk är :- Din slogan har jag också hört under färder utefter Norrlandskusten fast den versionen går som följer: sulfit luktar skit - sulfat luktar mat. Kan på stående fot inte redogöra för vilken av ramsorna som är den rätta, men att det handlar om något med svavel är jag ganska säker på - svaveldioxid i sulfitfallet, och svavel med fyra syre i sulfatfallet, men vilken som luktar vad har jag ingen aning om - men under min tid som sjöman lastade mitt fartyg massa i Skutskär, och har jag inte helt fel så bryter dom ner ligninet med sulfit, och skit luktar det där så jag tror min ramsa är den rätta. Men vet du bättre så låt höra.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?