Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#93 bizon. "Att som mrh tro att vi kan lösa problemen med att reducera den svenska befolkningen till cirka fem miljoner är förutom att det är en totalförkastlig tanke även något som inte är genomförbar i praktiken utan tredje rikets modell för den slutliga lösningen och det är väl knappast något du ställer dej bakom lika lite som jag" Det är synd att du inte förstår vad jag skriver och du frågar inte heller hur jag menade, om vi blev endast 5 miljoner invånare. Så här är det väl ändå, ju fler som måste dela på kakan ju mindre bit får var och en, så långt hänger du med hoppas jag. Vi bör veta att vår värld blir överbefolkad om den inte redan är det och Sverige har i vilket fall som helst redan fått kännas vid det tack vare massinvandringen där minst en miljon invandrare måste försörjas av oss skattebetalare och så här kan det inte få fortsätta givetvis, för då rasar vårt samhälle ihop och blir ett nytt Grekland! Logiken säger att om vi bara var ca 5 miljoner invånare och alla gjorde rätt för sig efter bästa förmåga och vi fick kontroll på storfinansen som var tvungna att dela med sig av sina övervinster och allra helst investerade dem i lönsam verksamhet och framför allt dämpade vår egoism och levde normala liv där lyx och flärd inte var det ekonomiska mål vi strävar efter, utan helt sonika ska vi ha ett samhälle som alla kan trivas i och ingen behöver vara fattig. Självklart handlar det om en lång process som kanske tar 50 år att genomföra, men den är realistisk. Den här idén är gammal och blivit tänkbar när mångkulturen är ett förande slag mot vårt samhälle, som politikerna tvingat på oss med storfinansens hjälp, för att de är ute efter att bygga sina imperium och bankpalats för att ha full kontroll på våra pengar så att de hamnar i deras fickor i slutenden! Det finns mycket mer att förklara men jag har inte lust att skriva ner en detaljplan om hur vi skapar ett tryggt och människovärdigt samhälle! Och jag äger inte all kompetens helt ensam, det finns massor av folk som kunde vara med och planera vår framtid på bästa sätt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?