Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#76 bizon när ska du förstå att varje folkslag har sin präglade mentalitet som är allt vad jag vill att du ska förstå, men du slingrar dig och sätter igång ett ovidkommande rundsnack och detta skitprat du håller dig med är jag inte intresserad av, jag vill få dig att förstå att varje folkslags mentalitet är oerhörd viktig, för den enskildes identitet, som du inte vill begripa, som är själva drivfjädern att få vara någon, för att orka leva! Då börjar du gurgla om annat som strider mot vår mentalitet, att vi måste ha nytt blod i Sverige för att undvika inavel m.m. Men dryftar inte rad om att dessa invandrare vi har, är inte intresserade av oss svenskar att para sig med i den utsträckning du vill, visst våra dumma blondiner och rödhåriga faller till föga för mörkhyade män kan så vara, men det förädlar ingenting. Så länge du inte erkänner oss svenskar som ett folkslag så är det meningslöst att prata om att forma vårt samhälle till det bättre och därför lägger jag inte ut några förslag och idéer om hur vi kunde få ett bra samhälle och svara på sådant som är befängt i sammanhanget, i från ditt håll och därför anser jag dig naiv i ditt resonemang i många stycken som inbillar dig en utopisk verksamhet i Sverige.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?