Valt inlägg:
#63 bizon det är inte fråga om att lägga ner några seriösa argument, utan jag inser bara att vilka argument jag än kommer med så har jag fel i dina ögon och då har jag inte någon lust att svara på några frågor ifrån dig, som förresten är skruvade så man vet inte om det är frågor eller vad du påstår och det du har påstått så har jag gått emot dina åsikter och detta är väl besvarat det mesta. När det gäller riktlinjerna för ett fredat samhälle så kan man inte inta din ståndpunkt att fylla Sverige med kriminella individer som bevisligen sker år in och år ut. Bara detta med din syn som att byta ut svenskarna mot invandrarna och ditt sätt att vara emot svensk kultur, visar bara på en extrem illvilja och det är väl därför folk inte gillar dig, de störs dessutom av dina idéer och bortförklaringar så i sak är du inte populär, men det är väl inte heller meningen med denna site, att göra sig populär fast en del försöker med det gamla slitna tricket för att undvika bannor.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?