Valt inlägg:
#59 bizon, jaha, nu får man inte ens skratta när du skriver så löjligt rosande meningar om min person och så är du så smart att du fyller på med mer av den varan.
Du ska vara glad över att jag aldrig kan bli förbannad på någon även när det gäller dem som försöker häckla mig med totalt falska påståenden.
Jag är en fridens man som tar åsikter om saker och ting med jämnmod för jag vet ändå vad som är rätt och fel, det är bara kul att träta med dig kära broder för att du ska helst ha sista ordet och anser att du har rätt och alla andra har fel.
En gång hade jag fel när jag yttrande mig om en politisk fråga för många herrans år sedan, men det var på den tiden då jag trodde att politikerna jobbade för folkets bästa som jag stred om mot dem som hade politikerförakt, de hade rätt och jag hade totalt fel den gången.
Vi gör så här, du får känna dig segerviss om dina åsikter och jag mina, så är inte någon fara skedd, du och jag lär nog bli tillräckligt gamla med åren för att det vi påstår idag, kanske främst du ändrar uppfattning om med tiden till min fördel, den som lever får se.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?