Valt inlägg:
#37 bizon av rent utrymmeskäl så unfdviker jag att detaljerat beskriva händelseförlopp under tidens gång i vetskap också om att du är ganska så påläst om svensk historia av äldre sort, det som skrivs nu om vår svenska historia ligger mycket illvilja bakom och just därför så vill jag inte acceptera nidbilder om vår svenska historia. Jag hade högt betyg i skolan när det gäller historia beroende på mitt intresse för vad vi är för sorts folk vi svenskar, som dominerat samhället sedan istiden var förbi och har haft inslag av en och annan grupp av utlänningar som var så obetydligt få till antalet, så att man kan inte tala om att Sverige har alltid bestått av en blandkultur inte mer än i något annat land isf.och ändå räknas svenskarna som ett homogent folkslag som nu politikerna vill förstöra och helst utrota om de kunde. Tyvärr är vi trots allt utrotningshotade på sikt. Europeerna är i minoritet i USA idag, just det! Vad jag menar med att ca 15 av de som kommer hit har rent mjöl i påsen och framstår inte som papperslösa och främst handlar det om Eoropeer bland de femton procenten, beroende på att de har liknande mentalitet som vi svenskar, som är fostrade att vi måste göra rätt för oss och inte ligga samhället till last!
Vi svenskar är ökända som ett fredligt folk och det är bara att hålla med om, sedan om det förekommit någon skärmytsling i arbetarklassen innebär inte att vi är krigiska till vår läggning.
Att vi har tok-AFA är tidens tand av skitungar som inte har fått någon familjär uppfostran utan fostrats på gatan, som inte förstår sitt eget bästa, det är en specifik avdelning som har ett eget fascistiskt kapitel att ta del av och som har sin urmoder i EXPO Sveriges svar på KGB.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?