Valt inlägg:
#24 bizon det sistnämnda blev felformulerat om djävlar, jag syftade på att högsätet för Islam finns i Saud Arabien med sin djävulsdyrkan, att tukta folket och trycka ner dem i skoskaften detta är en djävulsk lära inom Islam. Annars om du frågar, så är jag Agnostiker och inte mer än så.
Svensk värdegrund ska vi nog kalla mina åsikter, eftersom du förnekar svensk kultur och blir irriterad över att jag talar väl om mitt fosterland. Är det inte lustigt att jag blev uppfostrad av pursvenska föräldrar som predikade att vi ska vara stolta över vårt land och folk, då är det nog inte så konstigt att jag står upp för vårt folkslag och de svenska värdena och värderingarna. Utmana inte araben som svikit sitt land och bor i Sverige, genom att tala nedvärderande om hans hemland, för då blir han nästan vansinnig av hat mot en, här har du dina invandrare i ett nötskal, vilka ska du välja för att bekämpa ditt eget folkslag? den här frågan kan man nästan ställa generellt till svenskar som röstar på de politiska partierna i sitt oförstånd Vår regim har valt islamisterna som de nya svenskarna och du kanske är inne på samma bog? Även om jag tror mig läst om, att du inte gillar Islam.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?