Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Sorry Jan - jag är nog oförbätterlig - fast de där med GunnarLs sakupplysningar kallar jag nog mest talan i egen sak, och det vet du ju hur mycket det är värt. Och så apropå den gifta kvinnas klagade - är det något du skulle kunna lära av den historien så är det att inte jämt och ständigt klaga på att jag skriver för mycket, eller tycker som jag gör, eller inte bara faller platt till marken då mrh, du eller gunnar behagar tycka något annat än vad jag gör Citat//Har det då hjälpt att du tjatat på //mej//Nej svarade kvinnan, inte ett dugg. Varför fortsätter du då????////sc. På frågan varför du är här kan ju svaret vara att du har den vanan, men är för trött för dialog och ömsesidigt vänligt givande o tagande. Möjligen ser du inte så bra heller då det inte är så ovanligt som du nu låter påskina - karska upp dej Brunne så ska du se att du får se röken igen om vinden vänder - bara att vända kappan i samma veva :-

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?