Valt inlägg:
#19 mrh
Djävulens fotspår hittar du i judendomens föreställning om hur en far kastar ut ett av sina barn att kräla på sin buk på jorden.
Just en snygg farsa!
Den gudsbilden har kristendomen övertagit och det finns faktiskt fortfarande människor som tror på sånt - en Ingmar Jonsson i Gävle, och en hel skrälldus i jehovas vittnen och några rester i maranata och pinstvännerna - man kan ibland få höra att en och annan nitiskt kristen präst syssla med exorcism.
Hur är det med läsförståelsen mrh? Jag får väl förtydliga mej - vad har fått dej att tro att jag skulle vilja utplåna alla gamla hederliga svenska värden. Nej då! Du måste ha missat nått - jag har bara framställt en undran till dej vid ett flertal tillfällen utan att ha fått några gångbara svar - vad är det för några gamla hederliga svenska värden du talar om?
Och nu menar du att stora delar av svenska folket lever för för dessa värden - jahaja? Kan det ha något att göra med att du ägnar så mycket tid till att klaga på allt vad svenskar heter och det oavsett dom är politiker eller vanligt folk som är så proppfulla med dumhet att dom inte förstår vad dom borde rösta på.
Ja kanske borde jag bosätta mej i Saud Arabien - varmt och skönt - skulle inte vara helt fel :- oss djävlar emellan.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?