Valt inlägg:
Jocke du är otrolig, du svajar inte ens på fredagskvällen. Hur kan du kräva en empirisk studie med kulturell kompetens då de bäggge erfarenheterna är sprungna ur helt skilda ideologier. Den ena med rationellt egenintresse och den andra ur perspektivet strikt ideologiskt konservativt, eller om du så vill - patriotiskt.
Har i vilket fall som helst hjälpt min namne Pär Ström, då han har en förfrågan varför hans motståndare alltid måste ha en hjälpdebattör då han får framträda i TV och radio. Min tes är: "när motpartens sanningen är för svag för att försvara, måste den förstärkas med alla medel".
Känns fenomenet kanske igen från Sourze? Hur som haver, du får nöja dig med tesen för i kväll. Innan jag gick och la mig fick jag vara med om en alldeles unik händelse på Sourze, författaren tycker att debatten inte är värdig hans stilistiska alster. Om du ber författaren snällt, så kanske han leker intellektuell med dig innan du går och lägger dig.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?