Valt inlägg:
Hörnu mina herrar Mikael Vasara, och Leif Erlingsson.
Även jag fick för några dagar sedan ett litet mejl om Newsmills om än tillfälliga grepp, enligt vad dom sa.
Tråkigt tycker jag, men det kan vara så att den som modererar sajten inte klarat av jobbet och så har det gått helt överstyr.
Skulle vi helt lugnt och metodiskt analysera det som händer här på Sourze så är det ganska sällan direkt osmakliga kommentarer får fäste - och våra artiklar får oftast den uppmärksamhet ed förtjänar.
Sourze är ju inget specialforum för varken någon sexuell minoritet eller funderingar kring exterra existenser eller grad av andlig annektion - men allt kan förekomma.
Diskussionsforumet har även blivit en liten arena för ett antal återkommande bekantskaper med var och en sina egenheter och fyller för dessa ett vardagligt behov av social samvaro i en alltmer obegriplig värld - en kvalitet utanför en nättidnings primära åtagande och idé, men inte dess då mindre en kvalitet som har sina värden om man tittar lite på dessa existensers unika sammansättning av folk från spridda håll både inom och utom detta lands gränser med olika ekonomisk bakgrund och arbetslivserfarenhet, ideologi m.m.
Min uppfattning är att även om inte alla kunnigt och initierat faller in i trådtemat eller uttrycker sej så intelligent om ämnets för eller emot och ibland tappar tråden helt så är det oftast någon som återför diskussionen till artikelns huvudtema - betänk att det vi gör är att debattera eller diskutera livet och livet är så oändligt mycket mer ett träd med många grenar än en tråd.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?