Valt inlägg:
Mikael Vasara:Här på Sourze råder en hyfsad öppenhet, men om sanningen ska fram så har jag inte fått många kommentarer till mina artiklar som varit av värde för mig. På sin höjd sådana som försöker trycka ner mig - eller så pratas det om helt andra saker än det jag skrivit om. Då känns det som om många inte tänker på var de befinner sig. Ungefär som om man skulle få någon i sitt knä på en restaurang, som börjar prata om vad som helst med någon annan, utan att ens reflektera över att jag sitter där.Det är en märklig kommentarskultur som har varit här på Sourze. För att tydliggöra dessa processer så har vi som har tydliggort dessa också varit tvungna att använda kommentarsfunktionen till annat än att diskutera ämnena i artiklarna. Dock är det inte bra att det är så kommentarsfunktionen används. Nu när det stora avslöjandet så att säga är avklarat så skulle det kanske vara ett bra tillfälle för "omstart"? Mången inbjudan till dialog har ratats, här på detta forum.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?