Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Från ovan// - Det finns ingen logik i korsord,därför kan jag inte lösa dem! SANT Jag hade en hustru som var bra på det,hon löste t.o.m. Allers korsord,vilka anses väldigt svåra! JAG HAR FÖRSÖKT HOPPLÖST "Duktige Herr Olsson"är ju närmast att betrakta som en sentida Einar Haglund! JAG BODDE i uppsala 1961-62 då det brann i hans lägenhet i centrala Uppsala. massor av böcker blev förstörda. Einar stod som förlamad. MÅNGA grät öppet osv I den mån våra flyktingar,invandrare och utlänningar är intresserade av intregation och har lärt sig Svenska,så är svaret Ja,på sista frågan! JA SÅ ÄR det givetvis. Många av dessa syns i program som Debatt,och andra samällsprogram,samt i något mindre omfattning i Regering & Riksdag! MEN ALLT FÖR FÅ ÖVERALLT Brunnegård,det är dom sista procenten i allting som är svårast! Ha de! JAG drabbar av kroniskt övermod vid de första 50 och måste ta en tablett Tuilo mot det! Ja må vi leva som di Leva.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?