Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#29 Leif E Ström jag läste din artikel som du hänvisade till och fick mig ett gott skratt trots att allvaret finns mellan raderna. Du nämnde Nationalism motsatsens till kommunismens Internationalism att återskapa Sovjetväldet eller vad de vänstervridna har i åtanke? Nationalism för mig är att att ge alla olika folkslag rätten till sitt land vilket ingen bör bestrida och inte ens den värsta kommunist för då är han totalt motsägelsefull, såvida han inte är ute efter att förgöra alla mänskliga raser och endast en får existera, är det så? Vi svenskar är på väg att tappa rätten till vårt eget land och allt blir bäddat för det anarkistiska samhället där allt av ansvarfrågor inte kommer på tal något mer och alla ska gå beväpnade för att värna om sitt liv, den här utvecklingen är vi på väg emot. I övriga Europa och dess länder börjar man inse denna fara och därför stryper man allt på vad massinvandring heter men inte i Sverige, vi gör allt för att skynda på den hägrande anarkin för att få ta lagen i egna händer, detta är kommunisternas stora mål och är politiskt korrekt!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?