Valt inlägg:
Leif E Ström: Du har fel när det gäller att variationerna är små att de inte har någon påverkan på våra karakteristiska egenskaper. Läs mitt svar till Thomas Zoom för en utveckling av det.
Jag förstår inte riktigt din kommentar i andra stycket. Samhället efterfrågar absolut efter de egenskaper som behövs anser jag, men samhället tar sällan hänsyn till hur människor verkligen fungera utan dikterar ofta hur de "borde" fungera. Man kan inte skylla allt på politikerna och det har jag inte gjort, men jag ansera att kunskapen om genetik och dess påverkan på oss som personer är alldeles för liten bland folk i allmänhet och politiker. Att flera personer i kommentarsfältet bekräftar den felaktiga bild som råder att det nästan inte finns någon som helst skillnad mellan människor tycker jag är ett ganska tydligt tecken på att kunskapen om genetik är låg.
Sartre har fel om han påstår att vi har 98 gemensamma egenskaper. Men han visste nog inte mycket om genetik heller, så han är förlåten.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?