Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tack Bizon för den produkt dina humana resurser producerat i #11! Den mentala kvaliteten i EU, vill, kan och vågar inte komma av sig, men motiveras inte att svara på dina statiska frågor i #8. Min mentala fyrarummare är: Förnöjsamhet, Förnekelse, Förvirring och Förnyelse. Din mentala fyrarummare definierar Claes Janssen i sin bok ”Förändringens fyra rum” ISBN 91-46-16888-5. Frågan: ”hur tycker du att det fungerar?” - Svar: Frågan ”hur” har kvalitet i tid och rum som är statiskt, empiriskt och logiskt mätbart! Min mentala fyrarummare vill, kan och vågar bara besvara frågan VARFÖR. Frågan: ”Och vilken stat är det du talar om?” - Svar: Sverige, för det är där som EN svensk medborgare med hypermakt LURAS och diskrimineras av andra och tredje statsmakten, att välja EN valsedel med partinamnet överst på någonting med brist på kvalitet och säkerhet. PS. Brist på kvalitet och säkerhet i resurser och producerat resultat är alltid en framtida kostnad för samhället. Bizon, samhället det är du och Jag och Jag är trött på den svenska modellen av demokrati och mentalt utvecklad kunskap i svenska medborgare.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?