Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tack Bizon, men vill, kan eller vågar du TRO att Jag vill, kan och vågar LYDA, din mentala kunskap, tänk eller handling, att skriva ”sätt punkt efter sista kommat”,- ja då är din mentala kunskap, tänk och handling i nutid och nära framtid, 180 grader från min i nutid och nära framtid mentala kunskap, tänk och handling i min under historisk tid utvecklade mentala fyrarummare. Sverige är medlemsstat i många kollektiv av laglösa organisationer u.p.a. på olika marknader, men det är bara EN medlemsstat i Europeiska unionen eller EES, som har skadeståndsansvar mot EN drabbad enskild medborgare, som vill, kan och vågar FÖRSTÅ när, var och varför, EU-rättens företräde och EU-domstolens framtida tolkning och historiska rättspraxis, SKYDDAR enskild person, husdjur och egendom, samt enskild medveten medborgares hälsa, miljö, säkerhet och ekonomiska intressen i nutid och nära framtid 10 år.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?