Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Mr h #... Nej jag förstår inte dina flummiga hugskott vad det är för särskiljande i den mentalitet du önskar ha ett resservat för för att bevara. Enligt darvinistiska teorier går det under som inte är skickat att överleva - det är den djungelns lag som även i enlighet med marknadsliberalistiska synsätt gäller all konkurrensutsatt verksamhet - du menar alltså att dina kära men inkompetenta politiker ska ordna en sådan skyddad verkstad åt det svenska - välann, men definiera då först vad den där mentaliteten är, och varför en så tydlig svaghet är värd att bevara? Jag tror vid närmare analys av det du säjer i fråga om vad som menas med mentalitet citat//ingen äger någon speciell mentalitet alla är vi en skock får//sc. Nej - det enda jag ber dej göra är att definiera vad den mentalitet innebär som du vurmar för och upplever som så starkt hotad då den tydligen enligt ditt resonemang inte kan stå upp för sej själv. Du behöver bara i klara ordalag bräka ur dej vad svensk mentalitet är och i vad mån den skiljer sej från andra lydiga hjons och medlöpares mentalitet - ska det vara så svårt?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?