Valt inlägg:
"Led milda ljus" men inte vart som helst. För mig är Sourze sedan ca 9 år en debattsajt där vi genom samtal kan komma varandra närmare. Men målsättningen är inte att vi ska komma helt överens - men respektera varandra. Min käraste vän här är en persom som är motsatsen till mig i det mesta.Men vi har funnit ett gemensamt språk och har aldrig försökt omvända varandra, det kallas tolerans. Som är en bristvara världen över, men Sverige ligger ganska bra till. När slog ett par ideologiska motståndare ihjäl varandra sist.? Mord kommer av pengar och hormoner!// SOURZE började som ebn slags poet och uppsatsskola där folk kritserade varandras bidrag i huvudsak på språkliga grunder, under kunnig ledning.Vi fick betala 200 kr för varje infört buidrag, nu betalar annonserna i stället."Jag minns den ljuva tiden, jag minns den som i går, då oskulden o friden, tätt följde mina spår..."
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?