Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#23 Bizon det lilla stycket är helt ok för mig som jag inte har något att invända emot och därför lämnade jag inte någon kommentar om det i ditt tidigare inlägg. Vi alla har ju vårt sätt att skriva på och uttrycker oss lite latjo ibland, så att läsaren måste stanna upp och undra över vad menar han eller hon, just det där, är vad jag menar med att skriva mer förståeligt, man kan inte anta att alla är tankeläsare. Politiska frågor och kommentarer är inte lätt att reda ut alla gånger, när någon kommer med påståenden utan att tala om vad man grundar sin åsikt på, vi får räkna med att alla är långt ifrån kunniga om vad politik handlar om. Personligen är jag ganska less på politiksnack som ska skrivas med högtravande termologi, jag förespråkar enkla och raka meningar som inte någon kan missförstå. Jag läste mig till något käbbel om att sossarna var på Tage Erlanders tid ett typiskt nationellt parti och idag så förstår inte massor av dess anhängare att sossarna är allt annat än ett nationellt parti, de tror att det är samma politik som de alltid har fört. Långt före Göran Perssons tid så kallade jag sossarna för Socialmoderater, eftersom partiet strävade efter att bli ett småborligt parti. Faktum är att samtliga partier har gått ifrån sin grundideologi för länge sen i Riksdagen bortsett Mp som aldrig haft någon annan ideologi än den kommunistiska, likt Vänsterpartiet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?