Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#31: Exakt vad är det som är simpelt med min förklaring? Mycket har gått snett i Quickfallet. Men jag försöker säga till Jocke att jag inte tror att det är någon gigantisk konspiratrion bakom det hela från FI eller någon annan statskonspiratorisk organisation. Men du är tydligen inne på Jockes linje att det finns något diffust , "något annat", som ligger bakom? Jag för min del tror på imkomptens från till exempel polis och åklagare. Däremot känns det lite konstigt att kritisera Borgström för att han gjorde sitt jobb. Visst en annan advokat hade kanske haft sina tvivel på Quick, men då skulle han ju inte vara en bra advokat i Quicks ögon och hade säkert blivit kickad av densamme Quick? Rätta mig om jag har fel! En annan viktig inkompetens, förutom hos polis och åklagare, tar Åsa Moberg upp i dagens Dagens Nyheter, nämligen psykatrin ... http://www.dn.se/nyheter/asa-moberg-quickskandalen-sanker-fortroendet-for-psykiatrin

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?