Valt inlägg:
#9 Asp: Jag tror nog att det enda som hjälper mot Stureplaneriet är att trenden växlar. En viss dumhet måste bekämpas och att vara korkad är inte straffbart. Därför kan det ta tid att ändra trender. Krogklientelet hyllar de försöksutsläppta herrar som vill visa hela världen alla pengarna från sitt senaste rån i korvkiosken. För att inte nämna den tuffa holdup-kuppen av tant Olga, 77, med bankomatkoden prydligt antecknad på kortet.
- Kärringen hade ingen mobil, annars lyckades jag med det perfekta brottet. Hon hade just fått sin pension på kontot, så jag sparka ner det gamla russinet, lite försiktigt, typ, hälsar brottslingen, som likt profeten inte vill vara med på bild.
Och inga personnamn säger jag, då blir jag väl beskylld för hets mot folkgrupp och rasism också...
Och HBT-polisen har väl full sysselsättning med att traska i sommarens alla regnbågsparader.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?