Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#89 Ja, Pia - att inte kunna eller vilja säja annat än sin mening anser jag vara en merit - men det ger en också en del beska kommentarer som man får lära sej tåla om man vill vara med och leka. Fast för min del skulle det vara mer störande om vi blev censurerade. Och nej Pia - gör inte våld på dej själv genom att omskriva och fjäska till dej bättre respons - vad ska du med den till om den inte är sann? Tack för din önskan Pia, men hur det är med charmigheten kanske vi ska tona ner. Karl är jag förvisso och sex tycker jag om, men att livet inte enbart går ut på sex som en del människor tycks tro då deras hormoner svallar på som värst det har jag noterat sedan länge. Fast visst är de olika könens sexuella förutsättningar olika, men att det skulle vara så stor principiell skillnad ska jag låta var och en efter eget kön avgöra. Förmodar att du aningen opåkallat nämner detta med sex som något som har att göra med mina konstnärliga alster på det temat - ja dessa är en hyllning till den mänskliga förmågan att inte bara para sej utan även att vilja älska. I det fallet är min erfarenhet att det är en önskan från både kvinnor och män - kanske du har andra erfarenheter, vilket inte på något sätt förvånar mej då det länge rått ett massivt tabu rörande sexualitetens estetik liksom vår artsegna sexlust - det vi fått oss itutade är en kulturellt betingad kontroll och ägande moral, samt en förfärande okunnighet om våra kroppars funktioner - mot den bakgrunden kan ingen vänta sej annat än frustration och besvikelse - på det planet också.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?