Valt inlägg:
Visst kan man förstå att man som ung invandrarkvinna måste stå på sig. Men annars så så har jag insett, att det är de unga invandrakillarna som mår sämst, har det värst.
Tjejerna kommer till ett land där kvinnan som kön eller genus satts i centrum. Killarna kommer till samma land, där mansrollen har monterats ner och allt är mäns fel, spelar nästan ingen roll hur de agerar - fel kön!
Klart de blir vilsna, och en del spårar ur.
Själv betraktar jag mig som proggressiv, min hudfärd och min ålder är egalt, har försvarat islam mot Jyllandsposten i en artikel, värnar om ekologi och tredje världen.
Ser inget fel i invandrare i sig, inser nu att det förs en politik som köper invandrare, som inte får jobb.
Jag gillar som heteroman kvinnor, och ser att alltfler kvinnor inte accepterar feminismens förenklade världsbild, den som skaffat sig ett monopol i kvinnors debatt, och vilken blivit ett hinder för rättvisa mellan könen.
Och så då om "vita äldre västerländska heterosexuella osv män" mm.
Kolla bara hur dessa "vita gubbar" i media och riksdag gynnar unga - kvinnor! Oavsett etnicitet!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?