Valt inlägg:
Läkarvetenskapen har kommit fram till att hjärnan inte är fullt utvecklad för än i 25 årsåldern. Ett sådant påstående stärks i hönan Angelas artikel där det går att läsa följande. /Citat:” De andra argumenten som kom var att Jimmie Åkesson inte är en hen. Där kommer missuppfattningar, igen. Jimmie Åkesson är en hen. Jag är en hen. DU är en hen. En hen innebär att du eller jag, i ett sammanhang där könet ännu inte identifierats eller spelar roll, kan vara både en man och en kvinna. En "hen" har liksom inga inneboende egenskaper som personifierar människan som benämns. Relax! När jag kallar dig hen, menar jag inte att du är en höna eller inte har ett kön.”// Här har hon tydligen svårt att bestämma sitt eget kön trots sina 17 år // Den nya artikeln hönan har skrivit handlar om att barn ska leka i tioårsåldern, klättra i träd, cykla, inte behöva ha några betyg från årskurs fyra som SDU-killarna föreslog i sin artikel. Jag själv har haft betyg från årskurs ett och hunnit med att både klättra i träd, cykla, spela fotboll mm. No problem.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?