Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Angåedne artikeln. Jag tror inte att det räcker att förvänta sig att folk skall "bry sig". Många har tillräckligt i den egna miljön att bry sig om, barn, ekonomi och annat. Nej det är politikerna som skall bry sig i frågor som denna. De politiker som oftast lever i en annan verklighet där de inte behöver bry sig. De skall bry sig om det egna folket visst, men självklart inte bara. De skall bry sig om globala problem, och om folk i andra länder med konflikter. De skall inte bara låta en liten minoritet av folk i konflikt komma hit, också har de "brytt sig". Om de inte tar hand om dem med jobb, kräver integrering osv. Eller om resurserna kunde använts bättre där på plats, i grannskapet av konflikten, till många många fler som inte har pengar eller styrka att komma hit. I detta fall har jag ändrat mig, och efter att ha talat med folk i ett tättbefolkat Europa, dock ej Norden i det fallet med engelsmän, spanjorer och andra. Det jäser, dessvärre på sina håll, och nu med "ekonomikris och arbetslöshet".

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?