Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ja min gode Jan, jag minns att i någon form av storhetsvansinne, i all välmening rådde jag dig att selektera dina fighter, men i denna fråga har du en vapendragare. I morse gick jag först i taket då jag lyssnade på Sveriges "största lokalradio", vilken därmed är den i särklass minst objektiva i världen. Två sommarvikarier tog på sig uppdraget att undersöka möjligheten att fastställa hur man i framledes som en solidarisk handling kunde undvika att köpa blåbärssylt som bulgariska medborgare plockat. Ingen fördjupning behövs i själva identifieringen av bären. Medlemsfrågan har samma problematik som frågeställningarna i Mats Sederholms förträffliga artikel. Public Service använder lögnen för att vara korrekta. Ingen är tvingad att uppta en kojplats på något kollo, det är ett frivilligt val. Nu väntar jag på en lagändring som begränsar begreppet personliga val.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?