Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#58, Dippen, jag är definitivt klar över att då det gäller kunskapen gällande genusvetenskapen, är du mig vida överlägsen. Inte bara det, du är tydlig och förbaskat ödmjuk då du debatterar. Det är nästan så man skulle vilja vara invigd i ditt "hemliga sällskap". Måste man då vara ett kvinnligt alien för att få vara med i London? Jag är inte tillräckligt uthållig för att lägga allt fokus på kvinnlig maktkamp. Jag gör en djupdykning varhelst något intressant dyker upp. I min skribentprofil kan man läsa följande: mina analyser och värderingar bygger enbart på den intuitiva intelligensen. I motsats till forskning och vetenskap skall läsarna få en förnimmelse av hur välunderbyggda faktaresultat och redovisningar värderas subjektivt. Tråkigt för många, men jag anser att det skall vara Gött o Leva! Har precis skjutit iväg en artikel om min just avlidna idol Ernest Borgnine. Återkommer när jag hämtat krafter.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?