Valt inlägg:
26 Det är att tydligt att du lyckats selektera en hel del av vad som händer i media och politiken. Och mina länkar med argument även från andra.
Ena stunden har vi "inte ett stasfeministiskt land", andra gången så hänvisart du till "genusforskning" och så genomgår vi en "revolution" i manliga och kvinnliga könsroller.
Könsrollerna har förändrats på ett ytligt plan, kvinnor yreksarbetar i högre grad i Sverige numera, mest 3/4 tid. Männen fortsätter att jobba heltid, och fortsätter även att jobba, och i ökande grad, med hem och familj.
I Norge har man mer eler mindre spolat gennusforskningen som egen disciplin iaf. Efter TV-serien Hjernevas, som avslöjade fusket!
Tragiskt, genusforskning förmådde inte frigöra sig från politisk feminism, med bl.a. diverse fördomar om män.
För min del så s----r jag fullkomligt i "revolutionära könsroller."
Och kolla du de unga tjejerna på stan, hur de uppträder och klär sig Dippen. De verkar också ha missat revolutionen, snarare revolterar emot den!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?