Valt inlägg:
Jocke/ 6/ Vi har alla bristande medvetenhet för att vi inte kan eller orkar ta till oss all kunskap som nu erbjuds som aldrig förr. Själv har jag under flera år haft så bristande hälsa och ork att jag har missat väldigt mycket. Bättre nu. Men jag läser bara små bitar av det som vår flitigaste skrivare sänder ut. Länkart tittar jag ytterst sällan på. För jag orkar helt enkelt inte med min diabetes dimsyn./När jag skrivit fem rader som nu, så måste jag noga granska texten, annars blir det bara tok vad gäller stavning och grammatik/ Jag är lika sugen på allmänbildning som någonsin förr, men oj vad kostar på /// Kritiken mot AF är nog delvis orättvis. De kan ju inte skapa jobb, riktiga anställningar. Bara förmedla en del av det som finns på den öppna arbetsmarknaden. "Sysselsättningar" av olika slag med olika beteckningar olika år löser inga långsiktiga problem. Men ger en slags minilön under begränsad tid.Många har kallat det ett humant Gulag...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?