Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag tycker det är löjligt av vuxna personer att haka upp sig på kommentarer som inte är justa, när det finns så många andra som kommer till försvar och försöker lindra påhoppen- som görs av en del knepiga personer, som inte tar extra betalt för att säga pinsamma saker. Den som är seriös och därför inte vill skriva här, beter sig barnsligt enligt mig. Det här forumet är inte ett forum där en speciell yrkesgrupp skriver eller enbart forskare och andra personer med väldigt stora krav på vad som skrivs och av vem. Det är en sait för folk i allmänhet. Då ryms allt i samma ask. Gillar man inte det och vill man inte stångas ibland med andra människor av olika åsikter än en själv, ska man inte skriva på sourze, tycker jag!Det är också barnsligt att var långsint, för sånt syns och hörs väldigt tydligt. Ser inte bra ut. Att skriva på sourze är en övning att lyssn abåde på sig själv och andra. Gör man bort sig någon gång, spelar väl inte det någon större roll? Man kan ju komma tillbaka. Jag har i alla fall fått hjälp från red. om jag behövt och när jag frågat om det. Jag är nöjd. Att rubrikerna på artiklarna ibland ändras, har jag slutat reta mig på. De har väl sina orskar. Journalistiska kan man tänka och jag är ingen journalist. Jag är bara en vanlig människa, som fortfarande lever , trots allt!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?