Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#45: Leif, den konverterade fredsduvan tackar för tipset om Dahlwhinney, vilket jag ska vidarebefordra till min kära fader. Han föredrar kanadensisk whisky, men brukar byta ibland. Jag är däremot inte medlem i konnessörsklubben när det gäller whisky, eller andra alkoholhaltiga drycker. Men jag har lärt mig att tycka om turkisk raki utblandad med vatten som alternativ kvällsdryck. Bra att du har fina döttrar. Vi har inga barn om man inte ska räkna in en lurig katt och min dementa svärmoder på cirka 100 år, 5-10 år plus minus, exakt folkbokföring har aldrig varit Atatürks barns starka gren. Jag vill inte binda upp mitt tankesätt varken med någon feministrörelse eller antifeministrörelse så jag har inget att invända mot din kommentar om att den svenska kvinnokampen har en tendens att glömma bort flickor från andra utomeuropeiska kulturer. Det blev ett brutalt uppvaknade för Mona och sossarna med Fadimemordet då de tvingades att öppna åtminstone ett öga av de tidigare helt stängda ögonen för hedersproblemet. Problemet försökte lösas genom att plötsligt lätta på plånboken för alla projekt med minsta lilla hedersanknytning, men det verkar inte som mer pengar var lösningen på frågan!?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?