Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#531 bizon, liberalism för mig ger mig rysningar och kombination med fascism gör inte saken bättre. Vi skulle ta bort alla ismer och utrota alla förlegade ideologier och främst den senast tillkomna att globalisera världen, vi leker med elden för det kan bara gå mot avgrunden med det mesta som mänskligheten byggt upp under årtusenden! Jag hatar kontrollsamhället där storebror ser dig, men än värre ogillar jag laglöst land som Sverige är klart på väg emot och den nästa som säger att han är för globaliseringen borde spärras in någon stans. Att förstöra människors alla fina värden genom att göra dem likriktade är otäckt så att det förslår, i en fulländad globaliserad värd skulle råda en brottslighet utan dess like och alla måste vi vara beväpnade för att kunna freda oss. Tänk till den dagen vi medvetet ger upp ansvaret för vårt land och folk så gör vi oss själva fredlösa se på alla kriminella invandrare vad de sysslar med i brist på något som helst ansvar för någon och knappt för sig själva. Att gå och införa en ny tågordning med en globaliserad värld för att de rika och besuttna ska bli rikare är en skamfläck för mänskligheten som lever i armmod och generell fattigdom!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?