Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Nu förstår jag inte, är du Janne B samma person som Jan Brunnegård varför denna förvandling? Är det tillåtet med olika nicknamn ett för allmänt käbbel och ett för en seriös framtoning, idén kanske inte är så dum. Att jag kallar mig för Mr Harmoni beror på att jag är man och känner mig mycket harmoniskt lagd och känner mig tillfreds med tillvaron och märk väl utan att vara troende eller religiös. När jag ändå är inne på tråden och ordet är fritt" så har jag tagit del av att vara anonym har en fördel med tanke på att folk här tycks gilla att mobba varandra, min tanke var i från början att registrera mig här och använda mitt riktiga personnamn! Tyvärr så spolierades den tanken för mig nästan omgående av en viss person och då får det bli att jag skriver med ett nicknamn som dessutom är högst tillåtet enligt regelverket! Samtidigt, förstår jag inte varför den som skriver anonymt skulle vara mindre trovärdig än den som skriver egalt? Fördelen med att skriva anonymt är att kunna vara öppen och servera sina innersta tankar, vilket den egalt skrivaren har det svårare med.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?