Valt inlägg:
# 420 Lennart Asp jag avskyr människor som ska diktera villkor för andra människor, antingen det är du eller någon annan. Vad Andry Ström har för åsikter får stå för honom även om han kanske delvis har rätt vad han tycker, precis som du själv. Vad ska det tjäna till att försöka förklena sina medmänniskor, men det kanske är tidens tand som gör att vi inte kan komma överens längre om någonting, mer än att tala om väder och vind. där vi är överens om att nu skiner Solen igen om den så gör. Jag förstår nog inte mig på "vad ska man skriva om" för att du ska hålla med mig, men vad ska det tjäna till egentligen om alla som skriver här delar varandras åsikter, då förlorar allt sin mening med att skriva något över huvud taget. Du borde själv berätta vem du är som gärna vill sätta dig till doms över andra, som du beskyller mig för att göra, innan jag berättar vem jag är för person. Några frågor, vilka är främlingsfientliga har du stakat ut en viss kategori eller är du hederlig och slår mot vem det än månde vara bland svenskar och invandrare? Dina åsikter som jag inte vet så mycket om eftersom jag inte känner dig, vad tar du ditt stöd ifrån med dina yttringar, ifrån den breda massan eller bygger du dem endast på personlig erfarenhet?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?