Valt inlägg:
"Hej, Lennart Asp
Jag tillhör en av de flitiga läsarna på Sourze och har en erinran om skribenternas åsikter som är många av varierande slag, blandat med sanning och lögn som håller liv i gamla fördomar.
Inget ont om alla dem som skriver på Sourze, sammantaget representerar de svenska folket hur folk resonerar på gott och ont.
Genomgående kan man säga att Soruze skribenter vill övertrumfa varandra i kunnighet, bortsett några få som verkligen gör det, en del hakar på av medlöparna jasägarna alltså dem som vill ta parti för den mest kunniga inget ont i det, men deras personliga åsikter blir tyvärr lidande på det, de blir behandlade med en nypa salt.
Du själv vill gärna gripa in och rätta till folk som du uppfattar att bära fördomar, helt ok, men det roliga är att varenda människa på Sourze äger fördomar, så du förstår vilken börda det är att bära, att strida mot folk när man själv är fylld av fördomar, jag behöver inte syfta på dig för att vara fylld med fördomar, men dem enstaka finns där som du vet.
Sätt igång en politisk debatt då haglar fördomarna till tusen, exakt vad vår journalistkår sysslar med och folk i största allmänhet och diskrimineringen är ett faktum!
Du talar om diskriminering i din profil. Vilket uppdrag du kan få, genom att upplysa alla som vill höra på, att svenskarna är ett diskriminerat folk, du kunde skriva en artikel om det och jag lovar dig att alla vill vara med och kommentera din artikel och kanske slår mitt rekord om en artikel jag skrev på Sourze som handlade om "Vem är svensk" över 11.500 kommentarer och inlägg blev följden.
Alltså jag vill ge dig uppdraget att skriva artikeln "Svenskarna är ett diskriminerat folk" som av mig utvald och rätt person att skriva en sådan artikel i konkurrens bland övriga skribenter.
Lycka till med din uppgift.
Mvh
Andry Ström"
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?