Rapportera inlägg

Valt inlägg:

I inlägg #349 kan man om man gitter läsa - förutom uttalanden som Mr H inte har den minsta aning om även en del andra oklarheter. Vad är dessa "olika belackare" för diffus samling - och vad är det dom belackar? Trots att du av någon anledning har ett förnam bestående av endast två bokstäver och som drar associationen åt ett ganska vanligt anglosaxiskt bruk att tillkännage könstillhörighet på, så är det inte mer stake i dina kommentarer än att du gömmer svansen mellan skinkorna och famlar efter stöd från vad du förmodar det flertal som tycker som du. Ha,ha,,, du framställer underförstått dej själv dansande små grodorna i blågul fylledräkt ivrigt viftande med likaledes blågula pappersflaggor ända tills du traditionsenligt faller stupfull omkull i dina egna och andras rasrena och nationalistiska spyor - lycka till med den baksmällan. Får jag fråga - är orsaken till att du inte svarar på mina direkta frågor att du är för feg för att i mer klargörande ordalag våga stå för dina åsikter? Om inte - ser jag fram emot de svar jag efterfrågat.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?