Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#332 Bizon, gott, vi är överens om att befolkningarnas mentalitet är olika i land efter land och därför har vi olika sorts kulturer, snarlika vissa länder emellan men även stora skillnader finns. Du är lite cynisk på sätt och vis när du anser att Sveriges kultur inte är mycket att hurra för och jag tror tvärtom, varför denna massinvandring till vår del av länders kulturer, du som jag vet" att i början av 1980 talet blev Sverige och svenskarna utsedda till det mest Civilserade samhället i världen och det mäste bero på oss och vår mentalitet och att vi har ett högt kulturellt värde som du vill förringa. Jag har inte mycket till övers för folk som ser ner på vårt folk, lika lite har jag något till övers för folk som fördömer sina egna landsmän oavsett vilken nationellt ursprung de har. Betänk varje land har sin överhöghet som nästan kräver vad vi ska tycka och tänka och Sverige är inte något undantag, vi kanske är det mest utsatta folket i världen för att anamma vad storebror tycker och tänker.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?