Rapportera inlägg

Valt inlägg:

J B #143 Kan det vara någon sorts aktualitetsfunktion som håller liv i dina gamla diskussioner - eller räcker det med att någon är inne och läser i gammalt material? Man kan tycka att 10 gigg är rätt mycket, särskilt som jag klarade mej med 20 megg på min första dator - uppgraderade efter några år till det dubbla 40 megg genom att sätta in en ny fin och oskriven hårddisk, formatera och partitionera den och efteråt få en känsla av ett närmast oändligt utrymme att leka på. Häromdan fick jag meddelande om att min hastighet skulle sänkas då jag förbrukat månadens tilldelning med full hastighet TIO GIGG redan efter drygt halva månaden. Det är reklamen som snor min datamängd - en reklam som jag är ointresserad av. Ett reklamfilter borde min dataleverantör kunna tillhandahålla telia redan innan räkneverket börjar ticka - tex om jag kryssat i rutan av att vara ointresserad av allehanda menlös reklam, fiskande tävlingar, fördummande junk som internet är nedlusat av - det kommer att bli internets död om man inte kommer till rätta med detta - vem vill förutom olägenheten att ständigt behöva bortse från eländet dessutom gladeligen betala för det? Inte jag i alla fall.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?