Rapportera inlägg

Valt inlägg:

134 LE Ström, ja där försvann den sympatiska imagen kan man kanske säga... Varför jag skrev om "den klena konkurrensen", som svar på ditt "bättre kan du" var för att du vägrade bemöta, 1 att jag visade att du tidigare missuppfattat den där institutionens kan du länka till dem igen? budskap som MOT klimatteorin. 2 Att jag länkade om säldöden som inte alls kan avföras med virus, så enkelt som du av någon anledning önskar. Samt 3 Att det är en fråga om både riskbedömning och värderingar, och där Leif E Ströms klimatbudskap kan om det är fel, leda rakt åt helvete. Du negligerade bekvämligt nog dessa tre! Men motsatsen, dvs klimatteorin om den får fortsatt praktiskt genomslag har alla fördelar för både miljö, utveckling av U-länder som inte har en chans att följa oss i vårt oljesamhälle!osv. Detta ÄVEN om klimatteorin vilken inte är så tvärsäker som Climatescams anhängare skulle visa sig vara felaktig, mer eller mindre. Så negligera vänligen inte det du inte har full kunskap om! Ingen är fulländad i miljöhänseende, vi är alla involverade som syndare eller påverkare, Även MP, Naturvårdsverket SNF med flera. Har själv skrivit till både MP och SNF och protesterat, och det gläder mig att du har gjort samma! Plasten är praktism, men tyvärr ett otyg. Hela Marocko är t.ex. nersudlat med plastpåsar.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?