Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det är ju givetvis god statsmoral att betala ner på skulder medan folket kräver den ena dyra reformen efter den andra. Jag skulle vilja se en tandvårdsreform. Tandläkare jag intervjuat säger att folk ger återbud för de har inga pengar./ Det är ju ett demokratiproblem. Alla möjliga slags grupper kräver mer och mer kostsamma reformer för egen del - men ingen grupp har hitintills krävt snabbare betalning av statsskulden./ Jag vill minnas att Göran Persson slog in på sparsamhetslinjen på ett rätt kraftfullt sätt - men jag har inga siffror på det.Men jag tror att Alliansen långa stycken fullföljer SAP:s påbörjade sparlinje.Detta kan ju vara förklaringen till att SAP ligger ganska lågt i sin regeringskritik.....// Ordförande i sossarnas mäktiga Verkställande Utskott - Österberg? har i dag blivit Landshövding i Norrbotten. Kanske detta säger något...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?