Valt inlägg:
Så gärna, du är hjärtligt välkommen. Jag börjar med att jag ständigt har anknutit den "lilla med glasögon" i mina blogg/artiklar och kommentarer. Här får du en bättre amerikansk version http://www.youtube.com/watch?vWpqQ5OBaX8U&featurerelated
Kungsholmen är min fars, farfars, farfarsfar och farfars farfars hemvist men då sa dom Westermalm.
Skulle man gå man på bio utgick man från Kungsholmen. Skulle man kolla in amerikanska modet gick man på "Kingside" och där kollade vad som köpts på Hollywood. Dina kollegor på sjön köpte förmodligen också hem amerikanska pilot-jackor gjorda av fallskärmstyg. Kunde man sedan stoltsera med myggjagare i oxblodsfärg, var kvällens utgång given.
Avslutar denna gång med att blixtlås, olika jeans-varianter, färger osv, var för de flesta tjejjer oviktigt till en början, dom flesta hade inte råd med amerikanska jeans. Men det dom hade var fan så mycket bättre, högklackat, strumpor med söm, getingmidja och en vid plisserad kjol som satte fart på alla körtlar i dess närhet.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?