Valt inlägg:
#10 Ja Leif, jag uttryckte mej nog lite oklart där - främst därför att jag måste tro att detta i grunden är en skröna - hur kan människor vara i stånd till att mota tillbaka andra människor som försöker fly ur elden få dom att återvända till den?
- Jag vill bara inte förstå att något sådant skulle kunna vara möjligt - dessutom tänker jag mej att det skulle vara omöjligt utan att den som förbjuder någon att gå ut ur elden själv skulle bli tvungen att offra sej och brinna med den denne vill skydda från att brinna i helvetet då man knappast bara kan säja till någon att gå tillbaka till lågorna - och för det tredje, skulle det inte vara omöjligt att kunna konstatera att flickorna inte var anständigt klädda om dom inte kunde ses och då alltså inte var i lågorna, och kunde dom ses och vara på väg ur byggnaden måste dom rimligen mer än handgripligen bli tvungna att motas tillbaka osv. så vad ska man egentligen tro?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?