Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Leif min vän - om du tar dej en titt på min fullt rimliga invändning och min lika rimliga skyldighet att inte bara svälja vilka påståenden som helst - som i detta fall varken du eller jag har sett i verkligheten och därför inte till hundra procent kan intyga. Trots att varken du eller jag är särskilt glada i huvudlös religiositet, och i vart fall inte jag bara kan svälja uttalanden om - även om det vi hör kan tyckas ligga i linje med den uppfattning vi har om religiöst fanatiska människors ageranden och vi därför kan förvänta oss kunna utföra vilka galna handlingar som helst, och att vi dessutom vet att dom gör det - men den vetskapen till trots, bör och ska vi ändå inte utgå från att vad vi än hör om dylika människors ageranden är sant utan att försöka få en mer fullständig bild. Anser du att jag brustit i det ansvaret? Nej det tror jag inte du gör.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?