Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Forts...Ang. goda eller onda så finns nog alla sorter.  Ang. Ra så känner jag väl till den entiteten, har läst flera böcker med kanaliseringar från den.Ang. jordens rundning så kan man gott tänka sig att besökare besöker samtliga kontinenter.Ang. att hoppas på välvilja så duger det inte!  Hela mitt engagemang bottnar i insikten att om vi inte själva blir seende så blir vi säkert förslavade eller värre.  Ta en sådan sak som att det finns fysik som ingenjörsmässigt kan förändra medvetandefältet och - om den används för gott, programmera bort sjukdom så sådan omedelbart försvinner.  Och om den används för ont - kan programmera människor till att begå självmord eller mörda andra, eller mer subtilt djävelskap.  Har massor av referenser, men huvudsaken är att det är teoretiskt förklarat och praktiskt demonstrerat.  Min slutsats är att vi måste öppna upp att se i ytterligare dimensioner, så vi själva kan se denna typ av påverkan i minst två dimensioner utöver de tre rumsdimensionerna.  Jämför med att försöka köra bil på en trafikerad motorväg om du är blind och döv, det är som att i blindo ge sig ut på ett minfält!  Vi människor har eg. dessa latenta förmågor, men vi har inte blivit övade i att använda dem.  Här har dagis och skola en viktig uppgift!Du nämner egoismen, ja, som ursprunglig orsak.  Men det som är skapat får eget liv.  Storyn om Frankensteins monster vill lära oss det.  :

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?